  • Data: 2006-02-12 21:31:25
    Temat: Re: cele dla niepalacych, chorych, inwalidow itp
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.02.2006 scream <n...@p...pl> napisa?/a:

    > Pisa?em, ?e ju? teraz nie ma miejsca dla wi? 1/4 niów i ponad 30
    > tysi?cy skazanych czeka na osadzenie. Podzia? ich na pal?cych i niepal?cych
    > tylko pogorszy ca?? sytuacj?. Naprawd? nie chce mi sie na ten temat
    > dyskutowaae, wi?c EOT.

    Ok, nie ma 30 tysiecy miejsc dla skazanych, zgoda. Bez ?adnych
    watpliwosci. Ale jest to zupelnie odrebny problem. Ja chcialbymm, zebys mi
    wytlumaczyl, dlaczego podzielenie aktualnie odsiadujacych wyrok wiezniow na
    palacych i niepalacych mialoby pogorszyc sytuacje w wieziennictwie. Bo jak
    na razie to dla mnie non sequitur.

    --
    Tomasz Trystula