  • Data: 2006-02-12 20:22:55
    Temat: Re: cele dla niepalacych, chorych, inwalidow itp
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Wyciągnąłeś piękny wniosek :) Na przyszłość - zalecam czytanie ze
    > zrozumieniem. Pisałem, że już teraz nie ma miejsca dla więźniów i ponad 30
    > tysięcy skazanych czeka na osadzenie. Podział ich na palących i niepalących
    > tylko pogorszy całą sytuację.

    Nie pogorszy, bo nikt nie powiedział, że więźniowie muszą mieć
    zagwarantowane prawo do palenia w celach. Nikt im nie gwarantuje luksusów.
    Ochroną muszą być natomiast objęci niepalący, bo tylko Ci mogą nam potem
    zarzucić niszczenie zdrowia. Zatem jeżeli nie da się podzielić po równo,
    to w ramach podziału na palących i niepalących pecha będą mieli tylko Ci
    ostatni palący, którzy trafią do tej ostatniej celi, której nie da się
    podzielić i która będzie mieszana.
    A zatem osób tych będzie po pierwsze mniej, a po drugie
    prawdopodobieństwo, że na tej podstawie zdołają wysądzić jakiekolwiek
    odszkodowania jest o wiele wiele mniejsze niż w przypadku niepalących
    zmuszanych do wdychania szkodliwego (to już stwierdzono ;-) dymu.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl