  • Data: 2004-02-16 23:53:20
    Temat: Re: cd: komornik - rodzice maja dlugi a on chce kase ode mnie
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tam bylo imho. napisalem tylko co ja mysle o tym :)

    > ale okazalo sie ze brat zle przepisal mi to pismo :(

    a ruchomosci to nadal nie sa ani pensja czy tez konto w banku lecz np.
    przedmioty, ktore znajduja sie w nieruchomosci. pisalem juz wczesniej,
    co nalezy zrobic jesli nie jestescie dluznikami i roszczenia wobec was
    sa bezzasadne.

    a gdyby sie jednak okazalo za kilka minut, ze chodzi o nieruchomosc to
    pozwole sobie wspomniec, ze uczestnikami postepowania egzekuzyjnego z
    nieruchomosci sa wierzyciel i dluznik ale takze osoby, ktorym przysluguja
    prawa rzeczowe ograniczone na nierochomosci i prawa osobiste zabezpieczone
    na nieruchomosci.

    proponuje tez nie panikowac. komornik to tez czlowiek, a nie diabel wcielony :)

    pozdr
    marcin