  • Data: 2004-03-30 18:38:47
    Temat: Re: bylem karany?
    Od: "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Zobowiazać oskarzonego do zaplacenia okreslonej kwoty na cele
    > charytatywne

    Zapłaciłeś ? Zgaduję, że tak...

    > 2. postępowanie karne umorzyć warunkowo na okres 2 lat

    1998+2=2000. Jeżeli w tym czasie (+6 m-cy) postepowanie nie zostało podjete
    (a znowu zgaduje, ze zapewne nie zostało - bo byś o tym napisał) to skazanie
    ulega zatarciu z mocy prawa

    > Czy moge podpisać takie oświadczenie o niekaralności czy też nie?

    Jak najbardziej.

    > Nie bardzo wiem jak traktować to warunkowe umorzenie postępowania
    > karnego.

    Jako szansę daną od sądu i jednoczesne przyznanie, że nie zrobiłes nic aż
    tak strasznego aby Cie za to karać...

    PZDR