  • Data: 2006-11-21 18:55:24
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, moze dlatego ze przyszli w innej sprawie, zreszta watek o
    legalnosci i komputerach sam zaczalem, dowiedzalem sie ze od tak sobie nie
    zabieraja sprzetu, oczywiscie jesli na programy zainstalowane wykazemy sie
    fakturami ew. legalnymi nosnikami, dowiedzialem sie tez ze musza miec nakaz
    z prokuratury na przeszukanie, i tez ze moga wejsc na legitymacje i
    dostarczyc potem nakaz ale ze to nie takie proste bo zeby tak wejsc to
    raczej musza byc raczej pewni ze cos znajda, bo jak tak wejda i nic nie
    znajda to moga miec "klopoty" ...nie wielkie, dlatego w cudzyslowiu ale
    jednak dostana po "uszach" i raczej policja nie wchodzi od tak sobie bo
    ktos - cos tam powiedzial.

    A ze nie zrobili u mnie, no to nie wiem, moze tez dlatego ze sam zaczalem
    dyskusje na ten temat, moze dlatego ze nie lezaly u mnie jakies plyty w
    duzych ilosciach byle gdzie, a tylko kilka na oko oryginaly.
    to tyle:)

    --
    j...@p...pl
    gg:207344; icq: 7431290.