  • Data: 2010-08-27 07:56:27
    Temat: Re: brak zgody - a przetwarzanie danych osobowych przez TPSA
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdziłem w książce telefonicznej - jest mój nr nazwisko i adres, pomimo
    > że telefon jest zastrzeżony (tzn nie wyświetla się odbiorcy na komórce) i
    > nie wyraziłem na to zgody.

    Zgoda na wyświetlanie numeru, a zgoda na umieszczanie w książce to dwie
    różne rzeczy, jak mi się zdaje.

    Masz jakiś dokument poświadczający złożenie oświadczenia, o tym, że nie
    zgadzasz się na umieszczenia danych w książce? Nie wiem jak teraz, czy muszą
    mieć zgodę, czy zgoda jest standardem, a zaprzeczenie musi myś świadomie
    wyrażone przez klienta. Kiedyś drukowali wszystkich, chyba że ktoś nie
    chciał. Ja nie chciałem, była specjalna urna, do której wrzucało się prośbę
    o nie umieszczanie w książce. Wrzuciłem... I tak w książce umieścili. Ale
    nie miałem nawet jak udowodnić, że się nie zgodziłem.