  • Data: 2010-08-27 15:56:47
    Temat: Re: brak zgody - a przetwarzanie danych osobowych przez TPSA
    Od: "koment" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i57r3b$ams$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > Masz jakiś dokument poświadczający złożenie oświadczenia, o tym, że nie
    > zgadzasz się na umieszczenia danych w książce?

    Tak mam potwierdzenie z pieczątką telepunktu, osobą która to przyjmowała i
    wykreśleniami dot. wszystkich tematów o przetwarzanie danych przez TPSA.
    Faktycznie tylko zrobili 1 rzecz -czyli numer się nie wyświetla.

    Odnośnie wątku - to wyszukałem w elektronicznej wersji (płyta CD dołączana do
    książki telefonicznej - w 2008r zawiera również moje dane) czyli co roku była
    publikacja danych - co tłumaczy dlaczego jak mnie nie ma w ciągu dnia -to
    dostaje potem od rodziny informacje że dzwonił ktoś w sprawie jakichś promocji,
    kołder, pokazów garnków itd. - no i oczywiście z TPSA - że chcą mi wcisnąć
    kolejny abonament który jest "tańszy" i neostrade na dalszy okres.

    Dziękuję za reakcję i obserwuję wątek :)

    Koment