eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej › Re: brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej
  • Data: 2009-02-23 21:58:36
    Temat: Re: brak zerowania gniazdek elektrycznych - co może grozić ze strony spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1qjqozbn7kvjl$.1o0ikpyvu8tg.dlg@40tude.net...

    > Po czym to wnosisz kolego?
    > Znasz szczegóły umowy/zlecenia na te prace kontrolno-pomiarowe?

    Takie są zasady porządnego wykonania pracy.

    > U was tez biją murzynów?
    > NMSP

    Nie, cyklistów.

    > Pracowałeś czy byłeś zatrudniony?

    Co za różnica? Miałem umowę o pracę, wykonywałem co do mnie należało i za to
    mi płacili.

    > Pierdolisz jak mały kazio po dupnym piwie.

    Nie kolego, piszę jak jest w moim regionie.

    > Mnie by takie zlecenie pasowało :)
    > Ufff - ile bym usterek i POWTÓRNYCH pomiarów naskrobał :))
    > Byłoby to doskonałe pole do wyprowadzenia kasy z tej spółdzielni!!

    Mylisz się, ponowny pomiar, to nie kolejna kasa. Po usunięciu pomiaru
    sparwdzasz, czy skuteczność zerowania jest prawidłowa i nikt za to dodatkowo
    nie płacił.

    > :)

    Skoro uwazasz, że brak uszkodzony przewód ochronny jest bezpieczny, to twoja
    sprawa...

    Pozdro Przemek