  • Data: 2003-09-02 18:52:21
    Temat: Re: brak wyobrazni po bieszczadzku
    Od: "mer" <b...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

    > Po przyjechaniu na mejsce zaczelismy szukac noclegu - agroturystyka.

    chcialam wracac do domu (ponad 500 km). Bylo pozno, bylam
    > zmeczona, bolala mnie noga i w dodatku nadal nie mielismy noclegu.

    W Polsce niestety "milosnicy" psów czuja sie bezkarni i zawsze udaja
    niedorozwinietych umyslowo.
    Ciezko im pojac, ze ktos moze nie miec ochoty na jakikolwiek kontakt z ich zywa
    zabawka.
    Moze procesy sadowe ich czegos naucza.

    Z drugiej strony musze powiedziec, ze nie wybieram sie na wypoczynek nawet 50 km bez
    rezerwacji i
    sprawdzenia na ile sie da, gdzie bede spal i w jakich warunkach. Nie musze dzieki
    temu lazic po
    jakis nieznanych obejsciach.

    mer