eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak pisemnej gwarancji - można z tym cokolwiek zrobić ? › Re: brak pisemnej gwarancji - mo żna z tym cokolwiek zrob ić ?
  • Data: 2013-08-18 19:01:59
    Temat: Re: brak pisemnej gwarancji - mo żna z tym cokolwiek zrob ić ?
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:5210c8a0$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

    >>> Nic. Gwarancja jest DOBROWOLNYM oświadczeniem woli gwaranta.
    >>> Jeśłi "na paragon" to lepiej od razu założyć, że nie ma gwarancji i
    >>> trzeba
    >>> się bujać z "niezgodnością z umową", chyba że sprzedawca sam się
    >>> podłoży.
    >>
    >> Dobrowolność udzielenia gwarancji a dobrowolność potwierdzenia jej na
    >> piśmie
    >> to 2 różne sprawy !
    >>
    >> Czyli jak zwykle są przepisy które sprzedawcy mają w dupie a ja mogę
    >> najwyżej u nich
    >> nie kupować ?
    >
    > Niekoniecznie sprzedawcy. Z reguły gwarancji nie udziela sprzedawca, a
    > producent, importer, dystrybutor czy jeszcze ktoś inny.

    Z reguły to ja słyszę "udzielamy gwarancji" (nie producent, MY UDZIELAMY!).
    A jeśli udziela
    producent to też kartę gwarancyjną powinien dołączyć i zadbać o jej
    prawidłowe wypełnienie
    (np data zakupu).

    Nawiasem mówiąc jeśli kupuje towar w sklepie to jakim cudem może wiązać mnie
    potem jakaś
    umowa dotycząca gwarancji z producentem ? Czy sklep reklamując i sprzedając
    towar jako objęty
    jakimś tam okresem gwarancyjnym może całkowicie odciać się od
    odpowiedzialności za
    wykonanie tej gwarancji ? To jest coś na zasadzie: na ten sprzęt jest milion
    lat gwarancji ale jak się
    zepsuje to proszę z pretensjami do innego sklepu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1