  • Data: 2011-04-08 10:07:56
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "butterfly" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d9eda82$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...
    > Tzn. jak to cie nie satysfakcjonuje ? Podpisałeś taką umowę i co ?
    > Doprowadz do podpisania aneksu do umowy, w którym będzie napisane, że za
    > każdy dzień ba każda minutę bez interenu oni płacą ci
    > 999999999999999999999999999,98 zł. Wtedy otrzymasz jakieś pieniądze.

    Dzieki za odpowiedź choc zapewne zdajesz sobie sprawę z jej idiotycznego
    wydźwieku.
    A doprowadzić to zapewne mozesz zdecydowanie szybciej do oragazmu
    (jednoczesnego) kilkudzieięciu osobniczek niż podpisania indywidulnego
    aneksu z bardzo duzym opertorem.
    Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia mnie
    umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna.
    Powód - np wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na
    poziomie wynikajacym z umowy).