  • Data: 2004-01-16 23:58:34
    Temat: Re: brak biletu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jan 2004 w...@p...onet.pl wrote:

    >+ > Oprócz prawa przewozowego są inne ustawy...
    >+ > I rzeczywiście ulga przysługuje raczej z powodu posiadania określonych
    >+ > cech, a nie dokumentu.
    >+
    >+ Wiesz, to jest bez sensu. Do niego nic nie trafia. Ja daje sobie spokój.

    Postaw pytanie w drugą stronę: czy nie jest tak, że skoro nikt
    nie zacytował owych "innych ustaw" (chyba że nie zauważyłem)
    to ich w odniesieniu do komunikacji MIEJSKIEJ po prostu nie ma
    - a dokładniej te istniejące przekazują prawo ustalania zasad gminom ?
    "Ten kto płaci ten wymaga" ?
    Nie wiem czy na kolekturach wiszą jeszcze objaśnienia dlaczego
    nauczycielom nie przysługują ulgi biletowe - kiedyś wisiały, może
    tam będzie punkt zaczepienia podany :)

    >+ Ile
    >+ razy trzeba mówic, że prawo przewozowe to nie jest jedyna ustawa w RP,

    "syndrom trawnika", powiadasz ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd