  • Data: 2004-01-16 23:54:54
    Temat: Re: brak biletu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jan 2004, kam wrote:

    >+ Olo Kwasniak wrote:
    >+ > Niestety to Ty sie mylisz. Przejazd ulgowy może mieć miejsce na podstawie
    >+ > posiadania np. legitymacji studenckiej a nie bycia studentem. Podstawą do
    >+ > odbycia znizkowego badz bezplatnego przejazdu zasadniczno nie jest
    >+ > zaliczanie sie do takiej czy innej grupy pasazerow, lecz posiadanie
    >+ > konkretnego dokumentu na to.
    >+
    >+ myslisz się, jeszcze raz polecam te inne ustawy
    >+ Przejazd ulgowy należy się z racji bycia studentem.

    <dywagacja>
    Czy na pewno ulga o której mowa wynika z *ustawy* ?
    <\dywagacja>
    Tak sobie myślę, że mogą być inne podstawy prawne udzielania
    ulgi np. na PKP a inne w autobusie KZK. W tym drugim - wynikłe
    z uchwały Rady Miejskiej [1] która postanowiła płacić KZK
    za ulgi (z czego jak wiemy budżet wobec PKP średnio się
    wywiązywał lat ileś). I co jeśli ta uchwała stanowi że
    "na podstawie legitymacji" ?
    [1] KZK ma upoważnienia od iluś-tam gmin które podpisały
    porozumienie w tej sprawie. Samo KZK AFAIR podpisało porozumienie
    z MZKP i nie wiem czy kimś jeszcze, co to ma upoważnienie
    od innych gmin z kolei... :)

    pozdrowienia, Gotfryd