  • Data: 2004-01-07 23:13:11
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli bylejak?

    ehhhhh...

    > pewnie tez nie, ale w takiej sytuacji czlowiek z resztka meskiej dumy
    > zaprzestalby dalszej kontroli w tym pojezdzie

    Generalnie widzac w pojezdzie totalne bydlo nie wsiada sie do niego i nie
    podejmuje zadnych dzialan. (no chyba ze przypadkiem wsiada tez paru
    policjantow - wowczas jestem sklonny skakac do najgorszego elementu).

    > wykladnia okreslenia "niezwlacznie po wejsciu do pojazdu"
    > jest nieprecyzyjna i zalezy od dobrej woli kontrolera, ktoremu placa
    procent
    > od "oplat dodatkowych"

    A to mi juz zdziebko zalatuje spiskowa teoria dziejow... sugerujesz ze
    urzadzamy lapanki czyhajac na tych ktorzy "grzebia sie" z kasowaniem?

    pdr
    Olo