  • Data: 2004-01-07 22:45:37
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czesto kontroler niezna niuansow regulaminu.

    Nie spotkalem sie. Znam Taryfe na wyrywki.

    > czesto karza emerytow, ktorzy akurat zapomnieli legitymacji, jednoczesnie
    > omijajac szerokim lukiem grupke przeklinajacych, lysych dresiarzy.

    Kontroler jest tylko człowiekiem. Ty bedac kontrolerem podszedłbys do takiej
    ekipy ryzykując ze flaszka od jabola wyląduje na Twojej głowie?
    Jednoczesnie fakt, ze nieraz nie sposob wyegzekwowac oplaty dodatkowej od
    jednego czy drugiego pasazera nie powoduje ze nalezy automatycznie puszczac
    wszystkich "w imie sprawiedliwosci"...

    > bywa ze sa aroganccy, a wrecz niegrzeczni

    Nie spotkalem sie.

    > a przedewszystkim niepodoba mi sie system ich wynagradzania, co powoduje,
    ze
    > zdarzaja sie naduzycia regulaminu

    A co Ci sie w nim konkretnie nie podoba?

    pdr
    Olo