  • Data: 2009-06-12 11:20:43
    Temat: Re: brak badań technicznych pojazdu - co grozi?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał

    > Byzydura. To tylko i wyłącznie twoja interpretacja.

    Toteż rób sobie jak chcesz, ja Ci tylko napisałem, z jakiego tytułu
    policja_może_wlepić Ci mandat. Nie musi, ale jak trafisz na wyjątkowego
    uparciucha, a zaczniesz się przed nim popisywać, jak tutaj przede mną, to z
    pewnością dobra wola szybko w nim zaniknie ;-)

    > O dopuszczeniu do ruchu decyduje dowód rejestracyjny i tablice
    > rejestracyjne. O żadnym stempelku od diagnosty w przepisach nie
    > znajdziesz.

    W przepisach nie ma też mowy o tym, że tablice muszą być legalne,
    niezniszczone, że DR ma być stały, kompletny i niefałszowany. Logiczne
    jednak jest, że takie być powinny. To samo jest z potwierdzeniem badań
    technicznych. Co z tego, że masz DR, jeśli jest on niekompletny? Jaśniej
    już nie potrafię.

    > Nie inny. Ten wydany przez WK.

    Ale jednocześnie może być bez ostatniej strony albo zalany wodą i przez to
    nieczytelny?
    I będzie nadal stanowił ważny DR? No weź.

    > To nie kwestia kłótni a przepisów prawa.
    > Dowiedz się jaką podstawę prawną wypisują ci nieliczni policjanci na
    > mandacie. Bo napewno nie art.96 tylko naciągany 97.

    Wypisują 96. Jak sobie poguglasz po odpowiednich stronach, to sporo Ci tego
    wyskoczy.

    > Ale EOT bo na dyskusji z tobą nic nie zyskuję a jedynie trace))

    A proszę Cię bardzo. Ja też nie zwykłem po raz n-ty wyjaśniać rzeczy, które
    jest w stanie zrozumieć 10-latek.