  • Data: 2007-06-22 22:34:47
    Temat: Re: brak ZUS DRA z 1999roku, a wezwanie
    Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    "LeoLex @wppl" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1bf0.00000040.467a3961@newsgate.onet.pl...

    > Być może tak jest,ale przedawnienie w ZUS jest po 10 latach a teraz się
    > zacznie ściganie każdej złotówki bo EURO 2012 się zbliża.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że 10 lat?
    Znasz zasadę lex retro non agit? Dlaczego uważasz, że ma to zastosowanie
    do dokumentów sprzed 2003r? Ale konkretnie - podstawę proszę, a nie
    "wydaje mi się". To, że taka jest oficjalna praktyka ZUS, nie oznacza,
    że jest na to prawne umocowanie.
    A ja właśnie pytam o umocowanie prawne.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
    "Na sam koniec, aby polozyc kres wszelkim spekulacjom, imputowania mi