  • Data: 2008-03-11 06:39:06
    Temat: Re: [bluzgi] Re: Ojciec porywa dziecko
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fr3i9l$oe4$1@inews.gazeta.pl...

    > masz dzieci, czy tylko oglądałeś na obrazku

    mam i wiem ze najwazniesza dla niego jest znajoma twarz, a na drugim mijescu
    otoczenie, a i to w duzej mierze zalezy od jego wieku, bo jest okres gdzie i
    tak mu wszystko jedno gdzie jest i z kim, a pozniej i tak rozumie

    > a co ma jedno wspólne z drugim.
    > jeden kretynizm usprawiedliwiasz drugim.

    zasadniczo bardzo duzo, gdyby prawo bylo prawem, rodzice ktorzy maja pelne
    prawa rodzicielskie, nie musieliby sie uciekac do takich rzeczy, a tymczasem
    nasze tak zwane prawo, w tych kwestiach nie jest w stanie wyegzekowac
    wlasnego wyroku, wiec wcale sie nie dziwie, ze czasem zdesperowani rodzice
    sami to prawo egzekwuja, bo to jest kwestia tego, ze albo te dzieci beda
    mieli* albo nie, wiec dla nich dosc wazna

    *mam tu na mysli stosunek tych dzieci do nich, czyli fakt, ze te dzieci beda
    traktowac ich jak rodzica, a nie jak obca osobe