eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna informacja na opakowaniu urządzenia. › Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!ziutka.router!not-fo
    r-mail
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Supersedes: <a...@z...router>
    Date: Fri, 14 Sep 2012 13:46:28 +0800
    Organization: AGH
    Lines: 30
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <k...@z...router>
    References: <k2afri$kn8$1@news.dialog.net.pl> <v1bldqotwxzd$.dlg@smok.wot>
    <Pine.WNT.4.64.1209071258310.2184@quad>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <o...@z...router> <k2ue9d$nbb$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm92.omega28.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1347601661 27440 218.186.28.92 (14 Sep 2012 05:47:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Sep 2012 05:47:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-11 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:709470
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-09-14, spp <s...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2012-09-14 03:32, Marcin Debowski pisze:
    >
    >> Rozbieranie napisów na pudełku na składowe elementy logiczne nie jest
    >> MZ właściwym podejsciem, bo to co sie liczy jest odbiór danych
    >> informacji przez przecietnego konsumenta o przeciętnej dozie zdrowego
    >> rozsądku. Zresztą jeśli bawimy się w bezwględną logike, to
    >> stwierdzenie, które cytujesz wcale nie oznacza, że nie wspiera Aneksu
    >> B, prawda? A gdziendziej, w osobnym zdaniu jest, że będzie działać z
    >> "każdym". Jak mówią pół prawdy to całe kłamstwo. Jest w wybitnym
    >> interesie producencie/sprzedawcy aby unikać takich niedomówień.
    >
    >
    > Sam sobie zaprzeczasz - albo 'rozbieramy' (czemu jesteś przeciwny) albo
    > traktujemy go całościowo. Część właśnie rozbiera go, wyrzuca co

    Oj nie zaprzeczam nie zaprzeczam. Powyzsze to ilustracja do czego takie
    rozdrabnianie sie prowadzi i, że idąc nawet takim tokiem rozumowania
    tez niczego klarownego się nie wykoncypuje.

    > Swoją drogą cała ta dyskusja jest potwierdzeniem iż McDonald`s wie co
    > robi drukując na kubkach kawy ostrzeżenie, że jest ona gorąca. :(

    Owszem, tylko nawet przy dużo mniejszym poziomie debilizmu czy tez
    oportunizmu naszego orzecznictwa jednak ustawodawca przyjął domniemanie
    ograniczonej rozsądkowości konsumentów (bo tym de facto ochorona
    konsumencka jest), więc MZ trzeba na to wszystko przez taki pryzmat patrzeć.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1