eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna informacja na opakowaniu urządzenia.Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <k2afri$kn8$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <k2afri$kn8$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Date: Thu, 6 Sep 2012 18:25:51 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 20
    Message-ID: <5048cfb8$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.210.124
    X-Trace: 1346949049 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1209 79.191.210.124:53209
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:709162
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:k2afri$kn8$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam!
    > W dniu dzisiejszym zakupiłem przez internet Router z bramą internetową.
    > Podłączyłem, wpisałem dane dostępowe i.. nie działa "brak połączenia"
    >
    > Na opakowaniu jest wydrukowana dużymi literami informacja "idealny do
    > KAŻDEGO łącza internetowego (...) Neostrada/Netia/ Dialog"
    > Tak się składa, że mam internet z Dialogu. Ale w Dialogu powiedzieli, że
    > musi być annex B, a zakupiony router to annex A.
    > Czyli informacja na opakowaniu, że do KAŻDEGO łącza i że do Dialogu nie
    > jest prawdziwa. Do pomocy technicznej nie mogę się dodzwonić.
    > Dzwoniłem do sprzedawcy. Oczywiście wymieni bez problemu, ale koszty
    > transportu do mnie, z powrotem do sprzedawcy i znów do mnie muszę pokryć
    > sam ( 3 x 20=60 zł).
    > W związku z tym mam pytanie: czy z uwagi na błędną informację na
    > opakowaniu mogę żądać od producenta bezpłatnej wymiany na inny model?
    >
    Ja, to bym odstąpił z powodu niezgodności z umową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1