eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobiuro turystyczne nie chce przesłać rachunkuRe: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
  • Data: 2016-09-07 12:01:02
    Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 7 Sep 2016 11:07:03 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Wykaż wydatek w inny sposób (oświadczenie, korespondencja z biurem, dokumenty
    finansowe).

    Nie wiem, czy zrobi to odpowiednie wrażenie, ale dziękuję za radę. Jeśli
    wszystko zawiedzie, uczepię się i tego.
    Wcześniej kontaktowałem się z PZU i napisali, że mam 2 lata na zgłoszenie
    roszczeń, więc paniki nie ma.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Wierzę, że tam w górze jest coś, co czuwa nad nami.
    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1