eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobiuro rachunkowe bez uprawnieńRe: biuro rachunkowe bez uprawnień
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.axelspringer.com.pl!not-for-mai
    l
    From: Mariusz <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: biuro rachunkowe bez uprawnień
    Date: Wed, 04 Jun 2008 20:00:34 +0200
    Organization: Axel Springer Polska
    Lines: 73
    Message-ID: <g26l81$cts$1@cougar.axelspringer.pl>
    References: <g247q5$m6c$1@cougar.axelspringer.pl>
    <81hxchvuf67h$.16qa5228a9g7j.dlg@40tude.net>
    <g24b2m$tlu$1@cougar.axelspringer.pl> <g24epn$471$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net> <g25lau$uuh$1@news.onet.pl>
    <i...@4...net> <g26bv1$4gq$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: p0571.lan
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: cougar.axelspringer.pl 1212602433 13244 192.168.0.37 (4 Jun 2008 18:00:33
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...axelspringer.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jun 2008 18:00:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <g26bv1$4gq$3@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:536702
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 12:44
    > (autor Herald
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <i...@4...net>):
    >
    >>>> Tylko szkopuł w tym że to nie on będzie doradzał. On będzie tylko
    >>>> "managerem" pozyskującym klientów, a sprawami "roboczymi" zajmować się
    >>>> będzie jakieś tam wynajęte przez niego biuro.
    >>> Ale w rozmowach z klientami trzeba się coś niecoś znać.

    oczywiście, trzeba znać cenniki swoich usług i trochę fantazji do
    prowadzenia negocjacji. Nutka hazardzisty w niektórych przypadkach tez
    się przydaje

    >> Będzie rozmawiał o wszystkim i o niczym, o pogodzie, nie widzę potrzeby
    >> poruszania tematów technicznych (podatkowych).
    klientami będą tylko i wyłącznie sp z o.o. prowadzone przez
    obcokrajowców. Bardzo zawężone usługi, nie będzie o czym dyskutować
    >
    > No jak chce pozyskać klienta, to zapewne jednak trzeba.
    trzeba, ale bardzo ogólnikowo - co i za ile na przestrzeni x czasu...
    >
    >> Nie widzę konieczności by właściciel/prezes/przedsiębiorca sam jechał do
    >> klienta usuwać awarie.
    >
    > Ano nie. Można władać przedsiębiorstwem nie znając się na na niczym, są
    > takie przypadki. Ale raczej rzadkie w MSP, bo wtedy pracownicy uznają, że
    > mają w dupie nic-nie-robiącego krwiopijcę.
    >
    >

    znajomość podstaw tego w czym ma sie udział przydaje sie przy
    nieuczciwych podwykonawcach.
    Nie zamierzam zatrudniać pracowników. IMHO żyjemy w wolnym kraju, jeśli
    pracownik nie darzy sympatią swojego przełożonego lub zazdrości mu
    pierdzenia w stołek to już tylko i wyłącznie jego sprawa. Warunki pracy
    zazwyczaj są jasne-przynajmniej wynagrodzenie.
    Jeśli na początku skonstruujemy poprawnie umowę z klientem jak i
    podwykonawcą to możemy sobie oszczędzić nie przyjemności w przyszłości
    tj, przejście klientów bezpośrednio do podwykonawcy...

    Kwestie wciągania, wąchania kleju czy składania długopisów pozostawmy
    dla grupy pl.listserv.chomor-l,
    Prosiłbym o skupienie sie na pytaniu:
    Czy polskie prawo zezwala lub nie zabrana na takie praktyki -oferowanie
    usług rachunkowych z wykorzystaniem podwykonawcy,
    Na jakich warunkach powinno zawrzeć sie taką umowę z podwykonawcą.
    Co z US u klienta, do kogo US zgłosi sie na kontrole?
    Czy PKD "82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną
    obsługą biura," umożliwia prowadzenie ww usług?

    dziekuje,
    pozdrawiam,
    m


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1