    From: zamsz <z...@w...olsztyn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: biuletyn informacji publicznej
    Date: Thu, 31 Jul 2003 20:10:12 +0000 (UTC)

    news:bgajqa$nl2$1@absinth.dialog.net.pl chudik:

    > Witam grupowiczów.
    > Mam problem odnośnie biuletynu informacji publicznej. Mianowicie
    > "firma", w której jestem "dochodzącym" informatykiem to gminny
    > ośrodek kultury i sportu. prawdopodobnie zgodnie z ustawą o
    > dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001r. (Dz. U.
    > Nr 112, poz. 1198) musimy takową stronę biuletynu stworzyć.
    > Niestety gokis dysponuje wręcz malutkim środkami, które nie
    > zaspokajają nawet najpilniejszych potrzeb więc chcemy zrobić to
    > własnymi siłami. I tu zaczyna się problem. Nie wiemy jak się do
> [...]

    Informacje publiczne o waszej jednostce powinny sie znalezc w biuletnie
    gminy, ktory juz pewnie istnieje. Nie ma sensu zakladac biuletynu dla
    kazdej podleglej gminie jednostki. Tu masz male FAQ dotyczace BIPu
    http://www.bip.gov.pl/document.asp?id=1 znajdziesz tam m.in. to:

    "Jeżeli pozwalajš na to warunki techniczne i finansowe, jednostki
    podległe samorzšdu terytorialnego powinny tworzyć odrębnš stronš BIP.

    W przypadku kiedy podmiot nie posiada zbyt dużej iloœci informacji do
    opublikowania w zakresie podmiotowej strony BIP dopuszcza się
    rozwišzanie , kiedy nadrzędna jednostka agreguje informacje mniejszych
    podmiotów w zakresie samorzšdu terytorialnego na własnej podmiotowej
    stronie BIP przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich zaleceń dla tych
    jednostek odnoœnie zachowania dostępu autoryzowanego do publikowania
    treœci oraz jej zabezpieczenia i przechowywania, a także pełnej
    statystyki podstron.

    Przyjęcie takiego rozwišzania jest zależne oczywiœcie od zgody
    jednostki nadrzędnej oraz formalnego porozumienia pomiędzy podmiotami."

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/