  • Data: 2003-02-19 00:55:04
    Temat: Re: bilety postojowe (troche dlugie)
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b2uir2$sqe$2@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Całe te opłaty od znajdowania się na bądź co bądź publicznej drodze są
    > kontrowersyjne. I mój pogląd podzielił nawet Trybunał Konstytucyjny.
    > Wałkowaliśmy to już kilka razy, więc nie ma większego sensu ponawiać. Tak,
    > czy inaczej oczywiście niezapłacenie za usługę jest wykroczeniem. Tylko, że
    > my nie mamy winnego. Ba, nie wiemy tak do końca, czy to jego samochód tam
    > stał, no bo może ktoś ma fałszywe tablice rejestracyjne i akurat na niego
    > padło. A przecież niejasności tłumaczy się na korzyść oskarżonego /
    > obwinionego.

    Ale sam wczesniej napisales:

    "..tego nakazu jest kilka. No i obowiązek podania użytkownika pojazdu
    spoczywa w związku z wykroczeniem albo przestępstwem (tak mi się wydaje),
    a to będzie"

    No wiec skoro jest to wykroczenie to jednak wlasciciel ma obowiazek (o ile
    slusznie Ci sie wydaje) ujawnic kierujacego pojazdem. Mozna zlozyc
    powiadomienie o popelnieniu wykroczenia i jednoczesnie adhezyjnie
    dochodzic roszczen?

    --
    Marcin