  • Data: 2006-02-27 07:55:04
    Temat: Re: bilet lotniczy germanwings
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bardzo rozumiem tego drążenia. Kupując u nich bilet zaakceptowałeś ich
    > warunki sprzedaży, tak? Czy w ich regulaminie jest gdzieś napisane, że
    > zwracają cokolwiek w przypadku rezygnacji? Przeczytaj uważnie i wyciągnij
    > wnioski

    Z chęcią wyjaśnię przyczynę drążenia.
    To chęć zwrotu kasy :)
    Jeśli widzisz w sklepie wywieszkę 'reklamacji nie uwzględnia się' to też ją
    respektujesz ?
    Ja piszę na grupę 'prawo' po to, żeby zapytać, czy ich regulamin nie jest
    sprzeczny z prawami konsumenta i czy w jakiś sposób nie można go obejść.
    Pozdrawiam i dzięki mimo wszystko za odpowiedzi.
    owp