  • Data: 2022-02-04 18:46:47
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2022 o 10:21, Olin pisze:

> [...]
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    > To fatalny zwyczaj podawać dane bez źródeł,

    Przecież powiedziałem że źródełko podam jak tylko zostanie ocenione czy
    dane są szurskie.

    > powszechny. Który dokument mam czytać i skąd powyższe dane?

    Nie musisz - podałem ci w naszym języku na co się powoływałem. Ale jak
    chcesz to możesz zweryfikować - ładnie opisane łącznie z tabelką,
    wnioskami, źródełkami i wszystkim co chcesz.

    > Wziąłem najnowszy:
    > COVID-19 vaccine surveillance report: 3 February 2022 (week 5)

    No ten właśnie. Prawdę mówiąc wcześniej był ten z week 4 ale akurat nic
    się nie zmieniło.

    > W tabeli 2
    > Summary of evidence on vaccine effectiveness against different outcomes (a)
    > Omicron (b) Delta (all vaccines combined)
    >
    > omikron
    > 85-89% skuteczności od śmierci do 3 miesięcy przy 3 dawkach
    > delta
    > 95-99 skuteczności od śmierci do 3 miesięcy przy 3 dawkach

    Brzydko to jest pisać nie na temat. Chciałeś dane o skuteczności
    przeciw zachorowaniu. Dostałeś, to się przypierdoliłeś do danych o
    skuteczności przeciw śmierci, gdzie się zgadzamy.

    coś w ten deseń:

    - ogórki są zielone.
    - Udowodnij!
    - masz - źródło "ogórki są zielone a pomidory czerwone"
    - widzisz - pomidory są czerwowne!
    - ale my rozmawiamy o ogórkach!
    - pomidor!
    - o ogórkach!