    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Tue, 25 Jan 2022 15:49:26 +0100
    <61dd8792$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <srk39k$deg$1@gioia.aioe.org>
    <61ded3a0$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <srmor1$13ie$1@gioia.aioe.org>
    <1e3y64i72r74q$.9gtqq7y3ydn3$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <sxohwwq7cutl$.1leuzybv1sis8$.dlg@40tude.net>
    <u...@4...net> <a...@w...eu>
    <1galmi8zjezny.16zmtx6yoqqc9$.dlg@40tude.net>
    <137bjcjkg0j0j.1j6ewb0rk79up$.dlg@40tude.net>
    <ia9qy7h3pe8g$.twz3jfc1q34j.dlg@40tude.net>
    <w...@4...net>
    <kraasln3ecrc.1kbp92yrc3a12$.dlg@40tude.net>
    <r...@4...net>
    <11pbnei1ofbe0$.11rh2doqbfwex.dlg@40tude.net>
    <g7alpmiieyjv$.xlkanxn9s8ce$.dlg@40tude.net>

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 14:37:00 +0100, J.F napisał(a):

    > pochodzi z tego pokazywanego tu czesto obrazka
    > https://imgur.com/a/bjX87m1
    >
    > Ale widze tam niuans - procent zaszczepionych doroslych.

    No to faktycznie 'niuans'.
    Dla jednych krajów bierzemy dla całej populacji, dla innych szczepienia
    tylko dorosłych i pasek w TVP Info gotowy.

    > A to akurat latwo wytlumaczyc - bo im mniej odporni wymarli w
    > pierwszej fali, zostali odporni.
    >
    > Tylko gorzej wytlumaczyc czemu sumaryczna ilosc ofiar u nas juz
    > wychodzi wyzsza.

    To już wszak pisałem i dalej powtarzasz swoje. W Hiszpani zostali sami
    odporni, a u nas nieodporni złośliwie nie chcą wymrzeć.

    > A przyczyny moga byc bardzo rozne - pamietasz np pierwszą fale w
    > Niemczech? Bardzo duzo zachorowan, i relatywnie malo zgonow.

    Tak, przyczyny mogą być bardzo różne, ale stopień zaszczepienia bankowo nie
    ma nic do rzeczy.
    Nawiasem mówiąc, na wykresie widzę że w I fali Niemcy mieli mało zarażeń w
    porównaniu z kolejnymi.

    > A mialo byc 95% skutecznosci.

    To było dwie mutacje temu i zaraz po szczepieniu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/