  • Data: 2022-01-22 20:15:49
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2022 o 15:00, Shrek pisze:
    > W dniu 22.01.2022 o 13:10, Kviat pisze:

    > Dokładniej to "szczepionka była skuteczna, ale jest nieskuteczna przeciw
    > nowym i aktualnie dominującym wariantom wirusa". Oczywiście w klasycznym
    > rozumieniu przeciwz zakażeniom. Bo istotniw w ramach zapobiegania
    > ciężkoiemu przebiegowi jakąś tam skuteczność ma.

    A skoro ta "jakaś tam skuteczność" w badaniach wychodzi, że ma 70-90%
    skuteczności czy jakoś tak, to znaczy, że fałszują badania?
    Źle badają?
    Dlaczego nie pokażesz im jak się powinno robić badania, skoro im
    wychodzi inaczej?

    > Więc skoro jest skuteczna to czemu dane pokazują że nie jest?

    Widocznie dane pokazują, że jest.

    Jestem przekonany, że to ty źle interpretujesz dane, a nie oni.
    Jakie jest prawdopodobieństwo, że tylu naukowców na raz, którzy zajmują
    się szczepionkami od lat, opracowują szczepionki, dopuszczają
    szczepionki do użytku, w różnych miejscach na świecie, w różnych
    naukowych instytucjach źle interpretuje dane, a ty dobrze?
    Że nikt z nich nie zauważył, że nie działają?

    > Póki co pełna dawka to dwie dawki. Tak stało napisane w instrukcji obsługi.

    No i jak się okazało, że warto wziąć trzecią, to za karę, że nas
    oszukali nie będziemy się szczepić.
    To logiczne.

    Pozdrawiam
    Piotr