  • Data: 2022-01-11 18:58:41
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2022 o 12:13, Kviat pisze:

    > Jeszcze raz, ostatni.
    > Karać za kłamstwa. Karać usuwaniem i blokowaniem, a w skrajnych
    > przypadkach do sądu.

    Rozumiem - ale kto będzie decydował?

    > Kłamstwem jest, że szczepionki zawierają chipy, kłamstwem jest, że
    > zawierają jakieś metalowe elementy, że jak przystawisz magnes to się
    > fiolka ze szczepionką przyciąga, kłamstwem jest, że szczepionki
    > zabijają, kłamstwem jest, że lekarze podłączają chorych do respiratorów
    > żeby ich wykończyć zamiast ich leczyć, bo należą do spisku.
    > I tak, kurwa, dalej. I tym podobne.

    Gdyby nie i tak kurwa dalej i tym podobnie, to bym ci przyznał rację:P

    > Jeżeli nawet ty nie widzisz różnicy, to nie ma nadziei dla ludzkości :)

    Jeszcze raz - gdyby nie "i tak kurwa dalej i tym podbnie" to bym ci
    przyznał rację. Natomiast ja już zostałem szurem gdy zdecydowanie
    napisałem, że minister kraska kłami (i podający za nim te dane świadomie
    również) jak prymitywnie manipuluje że wśród czarnych worków i klientów
    szpitali było 5%* zaszczepionych podczas gdy było około 25%. Więc z
    doświadczenia wiem, że jak ktoś np zakwestionuje dane dotyczące
    genialności szczepień, choćby były one prostą, prymitywną i oczywistą
    manipulacja to wcześniej czy później dostaje łatkę antyszczepa. To już
    zwykle nie jest kwestia nauki czy zdrowego rozsądku a religii. Po obu
    stronach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.