  • Data: 2003-10-05 15:59:09
    Temat: Re: bede mial swoj pierwszy raz ;))
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > Nie ma to związku z Twoim wykroczeniem i sąd nakaże Ci milczenie;)
    Ale bede mogl jakos przedstawic swoje wywody?

    > Pokorne ciele dwie matki ssie. Ale nie lepiej było przyjąć mandat
    > ( z takim nastawieniem)??
    hehe, posciemniac, posciemniac i jak juz pisze, ze tyle i tyle
    powiedziec, a zapomnialem, ze mandatu nie przyjmuje :DD

    Czy np czyste konto do tego dzisiejszego wykroczenia moze miec wplyw na
    przyznanie mi racji? Jak wygladaja takie rozprawy? i jak dluuuuuuugo
    trzeba czekac na nie?

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))