  • Data: 2006-01-05 13:51:36
    Temat: Re: becikowe-jak to jest?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c4a72

    > o czym ty mówisz ?? przecież dzieci to jest najlepsza inwestycja dla
    > państwa.... Wiele młodych małżeństw odkłada te decyzję na później i
    > później .... i później. A zresztą jeżeli urodziło ci się dziecko to sam
    > wiesz jak uderza to kochane maleństwo w budżet domowy ;]

    i na co starczy ten 1000 zl?? Praktycznie na nic, a bedziemy musieli go
    splacac z nawiazka. W dodatku jak jakies pijaczki, zacheceni tysiaczkiem
    zaczna produkowac dzieci to kto im potem zrec da?? Panstwo oczywiscie, bo
    pijaczek znowu przylezie po pieniazki.

    Za sam porod rodzinny i znieczulenie przyjdzie mi zaplacic 1000 zl, wiec
    takie sa realia takiego dziadowskiego becikowego - poza tym wszelkiej masci
    rzeczy mam juz kupione, trudno abym czekal na becikowe ktore dostaje sie po
    urodzeniu.

    Jacek