  • Data: 2006-01-04 12:16:26
    Temat: Re: becikowe-jak to jest?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dpgcid$hcg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Gratulację:)Życzę Ci mocnego snu:)

    Te sugestie o znieczuleniu czy porodzie rodzinnym nie sa moim wymyslem, lecz
    sa to marzenia kobiet z ktorymi miala okazje lezec moja zona. Kobiet o
    roznej zasobnosci portfela, nawet takich ktore lapia sie do tych
    zarabiajacych najmniej na osobe w rodzinie.
    Tak wiec nie jest to tylko moj wymysl, a jednak duza czesc ludzi jest
    swiadoma tego ze to becikowe to zwykle mydlenie oczu.

    Pytanie komu za to przyjdzie potem zaplacic. Bo co z tego ze ja to becikowe
    dostane, jak pozniej bede je musial zwrocic, np w zwiekszonej akcyzie na
    benzyne.

    Powoli robi sie nam niezly socjalizm, nie ma na sluzbe zdrowia pieniedzy ale
    becikowe beda wyplacac. Ale to juz NTG.

    Jacek