  • Data: 2010-08-05 07:46:45
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: SQLwiel <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > no ale w sumie to to o czym pisalem w sasiednim watku. Czemu w naszym kraju
    > nie mozna pracowac za wynagrodzenie inne niz pieniadz.

    Ależ - można!
    To się nazywa "wynagrodzenie w naturze" i podlega normalnemu
    opodatkowaniu. Poczytaj UoPDoOF. I tu jest dopiero idiotyzm.
    Niedługo nasze KJM państwo wpadnie na pomysł, że trzeba opodatkować
    wszystkich żonatych, bo żony dają im dupy za darmo, a gdyby nie to, to
    musieliby korzystać z agencji towarzyskich, które zasilają budżet podatkami.
    (Ciiii..., bo agenci Rostowskiego słuchają i od przyszłego roku
    będziecie panowie płacić)

    Przypomnę, że już był taki genialny pomysł, że firmy pracujące na
    linuksie miały płacić podatek od zysku polegającego na niewydaniu kilku
    tys. zł na Windows i MS-Office.

    > Biedny student 2 razy w tygodniu przez miesiac maluje cos w akademiku w
    > ktorym mieszka i w zamian ma mieszkanie za free. Znaczy mozna w sumie to
    > rozwiazac inaczej tj. dac mu 500 zlotych za prace i skasowac 500 zlotych za
    > akademik ale zawsze mi przeszkadzaja jakies ograniczenia tego typu
    >

    > Icek

    Myśl, qwa!
    Ta p...na mafia zwana państwem (totalitarnym) ma w ręku władzę
    ustawodawczą, wykonawczą i sądowniczą. Ma dostawców podstawowych i
    newralgicznych dla każdego obywatela usług i dóbr. Może robić co chce.
    Jedyna szansa, to rewolucja zaczynająca się od powieszenia paru
    czołowych przedstawicieli każdej z nich na latarniach. Wtedy jest
    nadzieja, że następni będą się trochę bali i ograniczą swoje apetyty.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.