  • Data: 2007-09-05 11:43:39
    Temat: Re: badanie alkomatem a badanie krwi
    Od: webNet <w...@w...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:
    > Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > witam!
    >
    > policjanci poddają badaniu alkomatem, bo wiedzą, że jak gostek napił się
    > alkoholu a np. z ust czuć woń, to na bank będą mieć w wydychanym powietrzu
    > promile, a we krwi może jeszcze nie być; często więc jest tak, że to
    > zatrzymany na jezdzie po wpływem żąda badania krwi bo wie, że skoro się
    > niedawno napił, to nie będzie miał jeszcze we krwi alkoholu;
    >
    > sprawa dowodów alkomatu i badania krwi - maja one równą rangę dowodową,
> [...]

    Co ty piszesz ? Po 1 h kazda dawka alkocholu we krwi wyjdzie !!!
    Ja też raz jechałem rowerem i mnie zarzuciło, widzieli to policjanci i
    mnie zatrzymali, dmuchałem w alkomat i wyszło 2x 0,1, nie dajac wiary
    wzieli mnie na badanie krwi, tam wyszło 0,15 (dzień wczesneij popiłem).

    Dlatego przypuszczam że sąd wezmie pod uwage wynik z krwi, gdyz tu bym i
    tak sugerował awarie alkomatu, jest za duża rozbieżność.
    Po 1 h od badania alkomatem, petent nie mógł tak szybko wytrzezwiec, a
    jak by cos sie napił to by we kwri mu wyszło.

    A jak zjadl klilo cukierków z gorzałą to w krwi nie wyjdzie ale w
    oddechu bedzie - sprawdzone alkomatem w pracy, taka zabawa, ale nie było
    aż tyle, wachało sie w granicach 0,2-0,3 zaraz po zjedzeniu, po uplywie
    10-15 minut nie było prawie nic.