  • Data: 2003-06-05 21:10:28
    Temat: Re: awaria samochodu zakupionego w komisie
    Od: "robertpl" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po 45 minutach i przejechaniu 14 kilometrów (s?ownie czternastu km)
    > samochód ULEG? AWARII ! mechanik samochodwy stwierdzi?, ?e to pasek
    > rozrz?du -> koszty naprawy oszacowa? na 1000 do 4000 PLN (dok?adna
    > kwota b?dzie znana po rozebraniu silnika i ocenie uszkodze?);
    >
    > co mog? zrobi? w tej sprawie ???
    > czy mam prawo domaga? si? rekompensaty od w?a?ciciela komisu lub
    > by?ego w?a?ciciela samochodu (lub przyj?cia zwrotu samochodu ) ???
    >
    > z góry dzi?ki za pomoc, t.

    juz sprawdzilem u prawnika :-) Kodeks Cywilny art 770 i sciga sie komisanta
    oczywiscie ale teraz musisz udowodnic ze nie zostales poinformowany o
    koniecznosci wymiany paska ... jesli komisant powiedzial ze pasek byl
    wymieniany i podal przebieg albo poinformowal cie o koniecznosci wymiany
    paska to niestety ale nic nie zrobisz ... napisz czy ktos cos powiedzial na
    temat tego paska ???

    bialy mondi 1.6 sedan 95