    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: auto zastepcze przy szkodzie z czyjegos oc?
    Date: Tue, 30 Mar 2010 09:58:22 +0200

    > Najprościej to oddać auto do naprawy w zakładzie, który oferuje zastępcze
    > nie wykładać swojej kasy a potem się szarpać z upezpieczycielem o jej
    zwrot.

    to tez ale zadne ASO nie daje w cenie auta zastepczego

    Licza jakas tam stawke za dzien. Odzyskanie kasy od PZU jest mozliwe.

    Najpierw przysylaja pismo, zeby wskazac czy naprawde jest potrzebne do
    zarabiania i czy brak mozliwosci poruszania sie autem wplywa negatywnie na
    nasze zarobki

    Pozniej przychodzi w przypadku firmy prosba o wskazanie kilometrowek innych
    aut gdyz z pewnoscia inne auta moga przejac obowiazki tego zepsutego

    Pozniej odmawiaja zaplaty bo nie ma faktury

    Jak dostarczysz Fakture to napisza Ci, ze nie jest oplacona. Jak ja oplacisz
    to Ci zwroca.

    I tu albo oplacasz albo wysylasz wezwanie przedsadowe i wymiekaja.
    Przynajmniej jak naprawa i auto zastepcze z ASO.

    Icek