eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoaukcje internetowe › Re: aukcje internetowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: "zmarekz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aukcje internetowe
    Date: Fri, 1 Sep 2006 09:03:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <ed8m50$79j$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <44f7bc88$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: awo154.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1157094368 7475 83.18.66.154 (1 Sep 2006 07:06:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Sep 2006 07:06:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:410336
    [ ukryj nagłówki ]

    Jeśli uważasz sie za "czystego" w tej sprawie to ty podaj ich do sądu i
    prokuratury i jeszcze gdzie chcesz ;) o szkalowanie twego dobrego imienia.
    Wszak rozpisują się wszędzie na Allegro żeś oszust.
    Użytkownik "komtel" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:44f7bc88$1@news.home.net.pl...
    > Witam
    > Mam pewien problem
    > Jestem sprzedającym na allegro. pewnego razu kupiła ode mnie klientka
    > towar, otrzymała go i stwierdziła że towar nie działa (chociaż tak
    > niezupełnie bo napisała, że raz działa a raz nie), był to towar nowy więc
    > zaproponowałem jej wymianę. po odesłaniu okazało się, że towar jest
    > uszkodzony, ale nie działa nie dlatego, że posiada jakąś wadę fabryczną
    > tylko ze względu na to iż jest uszkodzony mechanicznie. Zaproponowałem
    > jej, pomimo tego iż uważam że nie musiałem że wyślę jej inny, sprawny. Tak
    > też zrobiłem. Po tygodniu od otrzymania klientka stwierdziła, że towar nie
    > działa i domaga się zwrotu pieniędzy. Nadmieniam, że towar wysłany był
    > sprawny, testowany i wszystko było ok. Otrzymałem od niej maila, że albo
    > oddam jej pieniądze albo zgłosi sprawę do prokuratury. Po paru dniach
    > napisał do mnie jej ojciec, że mam córce oddać pieniądze albo napisze
    > donos do urzędu skarbowego.
    > Twierdzę, że nie mam obowiązku zwrotu jej pieniędzy w takim przypadku
    > (przynajmniej tak mi się wydaje).
    > W chwili obecnej wypisuje do wszystkich, którzy kupują na moich aukcjach z
    > nieprawdziwymy informacjami jakoby jestem naciągacz.
    >
    > Co zrobić??? Tak naprawdę nie chce, że by sprawa skończyła się w sądzie, a
    > jeżeli już nie będzie można nic poradzić to czy są podstawy ku temu aby
    > zawiadomienie do prokuratury złożyć (no nie wiem, próba wyłudzenia)
    >
    > Proszę o pomoc
    > pozdrawiam
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1