  • Data: 2007-03-02 07:12:13
    Temat: Re: aukcja anulowanie po ogłoszeniu wyników
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 1 Mar 2007 14:38:24 +0100, quwert napisał(a):

    > W środę wygrałem przetarg (organizowany przez bank) na samochód,
    > w czwartek dzwonie ustalam termin wpłaty oraz termin i warunki odbioru. W
    > piątek bank stwierdza, że jednak mi samochodu nie sprzeda, o czym w żaden
    > sposób mnie nie informuje. W następną środę jadę 100 kilometrów żeby
    > usłyszeć cos w stylu "spieprzaj dziadu", pieniądze od trzech dni są na ich
    > koncie na pytanie kiedy maja zamiar zwrócić słyszę odpowiedź
    > "niezwłocznie", mija kolejny dzień pieniędzy brak odsetki od kredytu rosną
    > a pracownicy sprzedają mi jakieś kity o przekazanie polecenia przelewu do
> [...]

    Ważne jest to, jakie zasady ustalił bank, one regulują sprawę. Wartałoby
    też wiedzieć, czy "wygrałem przetarg" oznacza, że bank przekazał Ci
    informację o wyborze Twojej oferty. Jeśli tak, to można całą sytuację
    rozważać w kontekście art. 70^3 i zapewne art. 70 (w tej kolejności ;))
    k.c.
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk