  • Data: 2009-11-09 08:24:27
    Temat: Re: atrakcyjna pościel za 2500 pln - JAK oddać ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    1. umowa zawarta poza lokalem - więc 10 dni od podpisania umowy i w tym terminie
    wysłałem stosowne pismo wraz z gratisami, które dostałem przy podpisaniu umowy,
    z ostrożności, bo właściwy towar miał być wysłany pocztą,

    2. moim zdaniem pościel i tak nie przyjdzie w ciągu 10 dni od dnia podpisania
    umowy, bo firma poczeka co zrobię, i jeśli nie dostaliby pisma o odstąpieniu to
    by mi przysłali, a w przeciwnym razie nie wyślą,

    3 jeśli jednak pomimo otrzymania pisma, wysłaliby pościel, moim zdaniem spełnią
    świadczenie na swoje ryzyko, a jako niezamówiony towar będę je mógł zatrzymać -
    pod warunkiem, że odbiorę PO dacie w jakiej doszło do nich oświadczenie o
    odstąpieniu, a na poważnie SKĄD mam wiedzieć kto i co do mnei przesyła, a może
    to odpowiedź na moje pismo ?

    4. wybieram się na taką prezentację, aby nagrać to jak będą kazali mi się
    podpisać podpisem osoby trzeciej (tak jak miało to miejsce tutaj) pod pretekstem
    rabatu za niepełnosprawność, babcia podpisała za dziadka umowę za namową
    przedstawiciela ... co o tym sądzicie ?