  • Data: 2005-07-30 14:07:14
    Temat: Re: asesor - często śmiech na sali
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dcfl1j$n11$1@opal.futuro.pl...

    > A jak ma w takim razie oceniać dowody?!

    Operujac wykladnia prawna- to odpowiedz na pytanie. Nie ma znaczenia czy
    sprzedajesz kupy psie czy bomby atomowe obowiazkiem asesora jest okreslic
    czy dzialanie twoje bylo zgodne z kodeksem pracy i prawem czy tez z tym, i
    aktami niezgodne.

    > Niestety kilkuletnie doświadczenia.
    Zaczyna mnie zastanmawaic czy doswiadczenie Sedziego jest akurat istota
    sprawy. Wydaje mi sie, ze to akurat nie jest to najistotniejsze. Mozna
    przegrac sprawe, nie trzeba miec racji ale tylko jesli zalozyc, ze prawo to
    normy uznane spolecznie. Czasami trudno uznac, ze zlodziejstwo to norma...
    Pozdr Maver