  • Data: 2005-09-10 10:52:53
    Temat: Re: art. 209 KK - oskarżyciel posiłkowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elżbieta napisał(a):
    > Witam
    > Otrzymałam z prokuratury zawiadomienie o skierowaniu aktu oskarżenia z art. 209
    > kk. Mogę wstąpić w prawa oskarżyciela posiłkowego i z takim zamiarem się noszę.

    Słusznie, będziesz mogła przeglądać akta i brać aktywny udział w sprawie.

    > Proszę o pomoc w nakreśleniu strategii, jaką najlepiej obrać, jakie wnioski
    > warto składać, jakie pytania zadawać i kiedy?
    > Będę wdzięczna za wszelką pomoc

    Odpowiedź na to pytanie Ty najlepiej znasz. Nikt tu nie wie, jaka
    jest sytuacja u Ciebie i Twojego byłego męża. Powinnaś przekonać sąd o
    tym, iż zachodzą wszystkie poniższe warunki:

    - eks nie płaci (przynajmniej dobrowolnie) i nie wynika to z jego złej
    sytuacji materialnej, tylko z niechęci,

    - w wyniku tego Twoje dziecko jest narażone na niemożność zaspokojenia
    podstawowych potrzeb życiowych.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz