  • Data: 2004-09-04 11:02:30
    Temat: Re: aplikant
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moj adwokat stwierdzil ze poprowadzi ja jego
    > aplikant.

    Możliwe i zgodne z procedurą

    > Co mam o tym myslec?

    A jak to adwokat uzasadnił? Czy naprawdę sytuacja jest taka, że z
    istotnych powodów nie może być w sądzie osobiście?

    > Czy od razu powiedziec adwoktowi ze dziekuje
    > za taka pomoc i udac sie do kogos innego?

    Możesz. Pozostaje pytanie czy inny adwokat zdąży przygotować się do
    sprawy. I czy nie wyśle aplikanta ;)

    > Dodam ze sprawa jest dla mnie dosc
    > wazna.

    Więc nalegaj by adwokat był osobiście

    > Jak wyglada taka sprawa prowadzona przez aplikanta?

    Jeśli chodzi i kwestie proceduralne to tak samo jak sprawa na której
    jest adwokat. Jeśli trafisz na bystrego aplikanta to wcale nie musi być
    gorszy od adwokata (czasem bywa że jest lepszy :) )

    > Czy adwokat jest
    > na niej obecny

    Nie. Dlatego właśnie wysyła zastępcę

    > moze pomagac aplikantowi?

    Powienien omówić z nim sprawę i w razie potrzeby udzielić wskazówek

    -> http://usenet.pomocprawna.info