eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie oferty przez sklep internetowy › Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.u
    ni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.de!tiscali!newsfeed1.ip.tiscali.net
    !proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.com!r3
    4g2000hsd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: k...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Date: Sun, 12 Aug 2007 01:52:31 -0000
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <1...@r...googlegroups.com>
    References: <f7nk2p$aok$1@inews.gazeta.pl><f7nn9k$cjb$1@news.onet.pl>
    <f7np31$5h0$1@inews.gazeta.pl> <f7of2v$eic$1@news.onet.pl>
    <f7ogb5$b82$1@inews.gazeta.pl> <f7ohei$m0k$1@news.onet.pl>
    <f7ok9l$sgf$1@inews.gazeta.pl> <f7pt5d$gl7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f7q3ov$jul$4@inews.gazeta.pl> <f7q9v0$it9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f7qeqq$9la$1@inews.gazeta.pl> <f7qfof$mkh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f845fb$9ci$1@inews.gazeta.pl> <f8v04j$8ie$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f9f7g2$2k4$1@inews.gazeta.pl> <3...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 83.10.14.234
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1186883551 4399 127.0.0.1 (12 Aug 2007 01:52:31 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Aug 2007 01:52:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3...@z...router>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; Maxthon;
    .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 sicknet.no-ip.org:4086 (squid/2.5.STABLE4)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r34g2000hsd.googlegroups.com; posting-host=83.10.14.234;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:479553
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam bardzo podobny przypadek. Dzis wszedlem na strone sklepu na którym
    chciałem zrobić zakupy. Okazało się, że znaczna część towaru ma
    wyzerowane ceny. Wybralem kilka przedmiotów i sfinalizowalem zakup. Co
    ciekawsze strona nie ma zadnego regulaminu (ta zakladka jest pusta).
    Na koniec zakupow otrzymalem komunikat:

    "Twoje zamówienie zostało przyjęte i wkrótce zostanie zrealizowane.
    Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą aby uzgonić szczegóły.
    Na Twoją skrzynkę e-mail wysłaliśmy potwierdzenie realizacji
    zamówienia.
    Prosimy o dokonanie wpłaty w wysokości 19.99+ koszt wysyłki na nr
    konta:
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX"

    Niestety potwierdzenia na maila nie dostałem, a konto było wyiksowane
    zatem nie mogłem dokonać przelewu.

    Całkowita wartość zakupów prawdopodobnie przekracza 3000 pln.

    Całość zakupów mam udokumentowaną screen-shotami, z prezentacją
    produktów, koszyka, braku regulaminu i finalizacji zamówienia.

    Jak myślicie da się coś ugrać?

    pozdrawiam,
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1