eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie oferty przez sklep internetowyRe: anulowanie oferty przez sklep internetowy
  • Data: 2007-07-20 13:43:28
    Temat: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f7q9v0$it9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:f7q3ov$jul$4@inews.gazeta.pl...

    - jaki to sklep? nie musisz mówić ale jako konsument
    > byłbym wdzięczny za przestrogę :)

    A co to za "prawnik" co czyta i nie rozumie?. Przejrzyj watek a znajdziesz
    nazwe sklepu

    > osobiście myślę że warto zaryzykowac i podjąć sprawę z laptopem

    jasne, jasne. jeszcze nie spotkalam prawnika, ktory weszac okazje wydojenia
    klienta powie mu szczerze, ze jego szanse na wygrana sa nikle. Jedyna osoba,
    ktora na tym procesie zyska to wlasnie prawnicy bo obaj beda miec zaplacone
    bez wzgledu na wynik procesu. To co niby jest "potwierdzeniem" transakcji
    jest mejlem wyslanym z automatu - sklep podniesie kwestie pomyłki przy
    podawaniu ceny i pokaze fakture za ktora nabyl towar w hurtownii, oraz jakis
    inny swoj cennik, ktory pokazuje realna cene i koniec marzen. Szkoda tracic
    czas i kase na takie cwaniakowanie.

    Angie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1