eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanulowanie oferty przez sklep internetowy › Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
  • Data: 2007-07-19 16:23:08
    Temat: Re: anulowanie oferty przez sklep internetowy
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bim-bom pisze:

    > Wg. mnie masz wieśniackie, egoistyczne podejście do tego. Pewnie, jeśli
    > byliby zmuszeni do sprzedania Ci tego po 1000 zl, to KTOS by za to
    > zaplacil, calkiem prawdopodobne, ze osoba zajmujaca sie administarcja
    > sklepu i wpisywaniem cen. To byla zwykle POMYLKA.

    I? ja jak w pracy coś spaprałem to płaciłem za to...

    > Niczym sie to nie rowni od sytuacji, gdybys znalazl czyjs portfel i
    > postanowil zatrzymac kase, chociaz sa w nim informacje o wlascicielu.
    > Myslenie, ze "to straci wielka bogata firma" jest tu nie na miejscu.
    > Powinnismy dazyc do tego, zeby moc sobie ufac, a nie, zeby kazda pomylka
    > byla wykorzystywana.

    Wiesz co? W sumie się z tobą zgadzam, szkoda że ten sklep się nie
    zgadzał gdy co 2 sekundy wyrzucał mi informację, że od tego momentu nie
    mam prawa zrezygnować z transakcji choćby nie wiem co... pewnie jakbym
    pozamawiał sprzętu za 10tysiakow a za chwile wysłał im maila, że to
    cofam to by się ucieszyli, że mogą poćwiczyć wzajemne zaufanie?

    Ogólnie na laptopa za 5000 tyś (nawet za 3000) mnie nie stać, a na
    takiego za 988zł mógłbym sobie pozwolić.

    więc jak jest szansa w zgodzie z prawem to rozwiązać to mam zamiar drążyć.

    > Pozdrawiam.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1