  • Data: 2007-08-13 22:19:35
    Temat: Re: angielski ebay-podatki ??????
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > "titan" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:5f63.00000002.46bd1404@newsgate.onet.pl...

    > To zależy gdzie mieszkasz.
    > Jak w Polsce to musisz.
    to zalezy co masz na mysli mówiąc 'mieszkasz'
    zameldowanie mam tu i tu, wiec prawnie mieszkam tu i tu,pytanie czy jak sie
    wymelduje w Polsce to bede mial centrum interesów w Anglii i czy jezeli tam sie
    bedę rozliczał wyłącznie -czyli będę generlnie prawie jak Anglik to czy jesli
    kupie on-line np akcje polskich spółek to czy mam za nie płacić podatek w
    polsce czy to bedzie potraktowane jak centrum zyciowe w Polsce?