    From: ellukes <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aneks do umowy ubezpieczenia OC+AC
    Date: Fri, 09 Feb 2007 10:47:51 +0100

    Miroo wrote:
    > Użytkownik "ellukes" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odmówić? Nie wiem. Ale podejrzewam, że możesz zrezygnować
    > z tego ubezpieczenia i iść gdzie indziej, chociaż podejrzewam,
    > że wyegzekwowanie zwrotu kasy będzie trudne.
    > Kontaktowałeś się z Federacją Konsumentów?

    Skontaktowałem się z PZU i powiedziano mi iż nie mam obowiązku
    zapłacenia powyższej kwoty. Nie będzie z tego tytułu żadnych
    konsekwencji, tzn. w przypadku szkody wypłacą ubezpieczenie.
    Nie udało mi się niestety dowiedzieć kiedy wpłynął aneks do umowy. Jeśli
    było to niedługo po podpisaniu umowy to ewidentnie będzie to oznaczać
    nieuczciwość ze strony pośrednika.

    --
    pozdrawiam,
    lukes