  • Data: 2019-04-29 18:59:30
    Temat: Re: ambasada wzywa (do płacenia za więcej wiz USA)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2019 o 17:59, Budzik pisze:

    > Mysle ze potrzebne sa dwa dodatkowe zdania wyjasnienia, co miałes na
    > mysli.

    Mogę ja. Jak masz ruch bezwizowy, to imigration officer czy jak tam on
    się nazywa weryfikuje cię na lotnisku. Jak masz wizowy to wstępna
    weryfikacja odbywa się w ambasadzie (co nie oznacza, ze nie moga cię
    cofnąć nawet z wizą, co już jest trochę słabe). Generalnie Marcin miał
    zdaje się na myśli, ze lepiej jak cię cofną w ambasadzie niż na lotnisku.

    Shrek