    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro - pomylka czlowieka
    Date: Thu, 19 Nov 2009 18:12:38 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > To nie jest zakup 10ha ziemi za 1
    > zł, czy Jeepa, którego wystawiono bez ceny minimalnej.

    Nie wiem czy należę do większości czy wręcz przeciwnie, ale uważam, że nawet
    tak spektakularne pomyłki jak te dwie powyżej powinny się kończyć
    rozstrzygnięciem na korzyść KUPUJĄCEGO (trafiła się delikwentowi nie lada
    okazja i tyle). Co to znaczy: "transakcja jest nieważna, bo się pomyliłem?"
    Zawsze tak się można wykpić. Trudno-może taki sprzedawca załamałby się po
    sprzedaniu samochodu/ziemi/domu za złotówkę i trafił do czubków albo popełnił
    samobójstwo, ale nauczyłoby to ludzi, że Allegro to jednak nie czat ani serwis
    randkowy i jeśli ktoś się na tym nie zna, nie powinien handlować za jego
    pośrednictem (ewentualnie pod okiem kogoś, kto się na tym zna lub po BARDZO
    DOKŁADNYM zaznajomieniu się z zasadami). Swoją drogą, jak takie spektakularne
    pomyłki kończyły się w naszym kraju/za granicą (np. na Ebayu)? Możecie się ze
    mną nie zgadzać, ale moim zdaniem wyrok na korzyść sprzedającego jest w takim
    przypadku jawną NIESPRAWIEDLIWOŚCIĄ.