  • Data: 2009-10-17 13:49:32
    Temat: Re: allegro brak zapłaty za przedmiot
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Oct 2009, Michał wrote:

    > Mija tydzień, kasy brak, kontaktu z kupującym brak. Teraz już wiem, że nie
    > wysyła się przesyłki przed otrzymaniem kasy :/

    A to niekoniecznie i nawet wbrew "domyślnemu" działaniu prawa.
    Równie dobrze jako sprzedający możesz "zapomnieć" wysłać przedmiot
    umowy, prawda?
    Trafienie czy to na oszusta czy na "niewywiązywacza się z umów" nie
    zależy od warunków umowy.

    > proszę Szanowną Grupę o poradę i zarzucenie (w miarę możności) jakimś
    > paragrafem.

    Tekst "wezwanie do zapłaty"?
    Popatrz tak: dzięki operacji przez allegro masz dowód na zawarcie
    konkretnej transakcji. Dużo lepiej, niż ktoś, kto dał się wmanewrować
    w "to może załatwimy poza aukcją, zaoszczędzimy na prowizji".

    pzdr, Gotfryd